كلمات اغنية أيوا يا حبيبتي وحشتيني

كلمات اغنية أيوا يا حبيبتي وحشتيني للمغني اسلام كابونجا

عيني يا ليل يا ليل يا ليل يا ليل يا ليل يا عيني يا ليل يا ليل
عيني يا ليل يا عين يا ليل يا عين يا عيني يا ليلي يا عين يا ليلي
ليه يا نصيب وقفت بينا وبوظت علاقة حبنا؟
أنا ما أعرفش حاجة عنك يا اللي جرحتيني بكيتي عيني

قصة عمري هبتديها باللي شاركو في زعلي وكسرتي
أنا محبوب في أي جيهة وكل الناس عارفة قصتي
مجروح قلبي مش هخبي أصل هتفضحني معاكو دمعتي
بمجرد ما هحكي كلمة هتنزل وأداريها بضحكتي

أنا مجروح من أقرب ناس
قلبي عشان غلبان إتداس
كنت عاملكو خدي مداس
وإنتو جرحتوني جرح وجعني

هو عشان ساكت هتشاف
على قد الإيد أو خواف
أنا هعمل حملة إتلاف
وهقطع وش اللي هيمنعني

مينا البصل القباري بتعلن عن إتحاد كبار
صاحب أشهر قصة في مصر ده الجارح كريم البحار
إسلام فانتا في جبل نعسة وشارع تمانية إسمه نار
ده قال صباحكم غاشا يا باشا والدبابة كمل المسار

أول حد جه عليا كان أخويا اللي مميزه عني
شفت قساوة منه وحشة ونسى إن أنا من دمه دمي
هو فلوسه شجعته إنه يقل معايا ويجرحني
الكفن مالهوش جيوب، آخرك متر في متر يا شقي

أنا حمل خصومتي وقدها
أنا خصمت الجيهة كلها
أي حكاية خالصة فتحتها
عاشق الدم بحب الشر

الحمد لله عملت سيط
بس السيط لبسني في حيط
خلاني أعرف ناس مظابيط
وعلى معاملتهم مضطر

كانو عايزين يوقعوني، قالو عني كلام ما عملتهوش
أيوة صحابي دمروني وبقيت بتلخبط في الوشوش
قلت أمشيها رجولية، آخره رجولتي الدنيا بوش
مش عارفين يوقعوني، قالو يحطوني في كلابوش

أي خصومة بعتمدها وبحب الشر زي عيني
أخصامي رحت منطقتها وأجبرت كبيرهم يراضيني
أي حكاية خدت سيطها، لسه ما إتخلقش اللي يعاديني
بايع حياتي قابض فلوسها وعايشها برازي اللي يرازيني

ليه يا نصيب وقفت بينا وبوظت علاقة حبنا؟
هي تسيبني سنة سنة وأنا مش بنساها وربنا
أنا ما أعرفش حاجة عنك يا اللي جرحتيني بكيتي عيني
أنا من قلبي جاي أقولك يا حبيبتي بجد وحشتيني
أيوة يا حبيبتي وحشتيني
أيوة يا حبيبتي وحشتيني

قلبي إتدمر من بعدها
وحشاني وأكيد أنا وحشتها
والنبي بقى حد يقولها
إن أنا محتاج أوي حضنها

وبرغم البعد وحشاني
بعدك مش لاقي حبيب تاني
ليه يا خوخة قدرتي تجرحيني؟
بعترف إني بقيت وحداني

إنت اللي سندني في دنيتي
إنت اللي ليا يا فردتي
على إيدك طلعت ضحكتي
وفي بعدك نزلت دمعتي

مستحملني في عصبيتي
يا أسطى إنت دليلي في سكتي
إنت يا أخويا سبب فرحتي
وبتفهم من نظرتي

السجن فيه واحد مننا
الحبسة دي بعدته عننا
إنت وحشتنا وربنا
طلعه يا رب قادر يا كريم

هانت وخلاص راجعلنا
وهتبقى يا عم في وسطنا
إنت أما بعدت كسرتنا
لما تروح إمشيها سليم

فوق للچنتل إسلام فانتا في شارع تمانية ليه تاريخ
أخويا الچنتل إسلام فانتا ده سيطه بيضرب صواريخ
بيمسي على الكينج مؤمن الجوكر بيقوله إنت أخويا
علشان مؤمن الجوكر سالك وإنتو قلوبكم مدهونة بويا

الجارح كرم البحار
في القباري خاطف الأنظار
صاحب أشهر قصة في مصر
أنا حبيتك وجرحتني
الكينج كريم الزعبولة
عمره ما صدرت منه القلة
أرض القباري جابت فارس
وبيأذي اللي عايز يأذيني

الأسطورة حمو قدري أسطورة المندرة بحري
حمو قدري سيطه دولي، ده زميلي وقلبه على قلبي
وبلال كهربا الچنتل في العطارين عامل مليونية
أخويا بلال كهربا الچنتل فرحته هتبقى مودية
خالد البلچيكي متسيط في سيدي بشر عش الدبابير
خالد البلچيكي قلبه حديد وبيكسر أي واحد بيطير
إنت يا عم فارس سموحة أدهم يا سوهاجي يا مدرسة
الناس كلها تتناسى بس إنت صعب تتناسى

سند السندال من اللبان
واللبان أرض الفرسان
سند السندال لازم يبان
علشان من أرض السبع بنات
الكارثة مهند عماد
أخصامه عاملين إستبعاد
بينفذ وسلاحه سداد
الورديان عاصمة الجهاد
براء الأسيوطي الدباح
متلقب في سموحة سفاح
براء الأسيوطي في النجاح
وإنتو مع الفاشل لسه جداد
آدم السوهاجي الجبروت
لاعب جولاته حتى الموت
آدم السوهاجي ع المظبوط
جراره بيقلب شداد

جبل نعسة جاب كريم خلف أخطر شاب في دايرته
أخويا كريم خلف متسيط، كلها بصت لطلعته
علم المرغلي عمر الكاورشي ده واحد بس مالوش بديل
عمر الكاورشي سلاحه راجل بينفذ ومالوش في التغفيل

القباري فيها ناس في الضيقة
من غيرهم دنيتنا خنيقة
حوده طلطش راجع لينا تاني
ما أقدرش أبعد عنه دقيقة
علي نجيب ده الغايب الحاضر
مختفي ع الشاشة لكن ظاهر
وإسلام النن راجع راجع
بعده مزعلنا على الآخر

شريف أبو شقرا في الورديان كلها عارفة إنه الأصل
شريف أبو شقرا من الفرسان، أصولجي وخيره سابق ع الكل
أحمد أبو قلب هو الزعيم هو محارب محطة مصر
أحمد أبو قلب طريقه يمين ومش بيمشي في سكك الشر

كوم الملح الدايرة الخطر
عندنا طلقات زي المطر
سامح الأنصاري وحمو الدون
في أي مكان سايبين أثر
مصطفى الحلو قد الدنيا
ده مكانه يا ناس شارع تمانية
مصطفى الحلو الأكشنجي
ممكن يقلبهالكو في ثانية

العلواية جيهة خطر إوعى تخشاها يا إبن جيهتي
علشان فيها واحد فارس إسمه الجبروت مؤمن المؤذي
حسن الفارس فارس أرض غيط العنب بالإثباتات
ما تجيش على سكة حسن الفارس لهيضرب طلقات

إسلام كابونجا الدبابة
وستار كلوشة بيتغابى
فيجو الدخلاوي هو البابا
أحلى إدارة وليد لمبادا

شارك كلمات الأغنية

اسلام كابونجا

اغنية ايوه يا حبيبتي وحشتيني

اعلان